Inte jag.

Idag satt jag i möte i fem timmar på jobbet. Det är mycket. Dessutom började jag att buda på en lägenhet jag inte ens vet om jag vill ha. Det är konstigt. Man skulle rätt och slätt kunna säga att jag inte är mig själv idag.

Träningen däremot gick över förväntan. Det är skönt att ha åtminstone en konstant i sitt liv. Eagles uträttar verkligen underverk under press, jag bli så stolt. Imorgon är det genrep och på fredag bär det av till Slovenien. Helt sjukt. Om några dagar är jag i Ljubljana och tävlar på årets största event. Och på måndag är jag hemma igen. The world of wonders...

Nu ska jag se lite Sex and the City. Det är iochförsig första säsongen som sänds (tror jag) - vilket är my least favourite. Men med tanke på att jag bara sett varje avsnitt en gång så har jag ju inte hunnit tröttna. Grymt bra. Efter det, de obligatoriska kapitlena i min (läs Helenas) bok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback