Klänningsbestyr.

Jag beställde precis en klänning på nätet. Jag gör aldrig sånt. Jag är väldigt skeptisk till hela grejen eftersom jag, med 90% säkerhet, tror att något kommer att gå fel. Nu trotsade jag mina rädslor och gjorde det iallafall. Om 4-8 dagar är den här. Moment of truth. Om denna beställning går vägen lär jag testa detta fenomen igen. För nog är det sjukt bekvämt att slippa gå i affärer och prova en massa...
Och vet ni vad? Om klänningen mot förmodan skulle passa (och vara lika fin som på bild) så har jag kirrat klänning till ett av de två bröllopen jag ska på i sommar! Det vore ju för trevligt!

Mina grannar mitt emot har flyttat. Jag väntar nu med spänning på min nya granne. Tänk om det skulle vara en (singel-)hunk! Det vore ju sjukt kul! Med min tur är det dock ett annat pensionärspar. Oddsen är ju högre för det eftersom jag de facto bor i någon form av pensionärsområde. Huset bredvid är 55+ och på andra sidan vägen har vi ett ålderdomshem. Det är kanoders.

Imorgon är det fredag igen. Jag kan inte förstå hur jäkla fort tiden går! På onsdag drar jag till Kroatien - driiitbra! Men innan dess vill jag hinna se både Mamma Mia - the movie och Step Up 2 på bio. Who's with me?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback