Monday it is!

Dagen har gått fort. Jag fick lite sovmorgon eftersom jag skulle hämta ut saker på Apoteket som öppnade nio. Sen rushade jag till jobbet och var på plats halv tio. Efter det jobbade jag som en tok. Nu har jag hunnit beta av det mesta så att jag kan gå på semester med gott samvete. En dag till har jag på mig. Goodie.

Efter jobbet rushade jag till södra sidan av stan för att inhandla en bröllopspresent. Sen rushade jag till X-change i hopp om att få växla lite pengar. Euro fick jag med mig men kuna fick jag bli utan (de hade inga inne). Så rushade jag istället hem till mamma och pappa för att få umgås lite med bror och Maria som kom hem från semester igår. Vi åt gott och samtalade och sen rushade jag hem för att packa och nu sitter jag här. Fick lite kuna av av Robert så helt lottlös är jag inte. Hur långt tror ni 200 spänn räcker? Nääädå, jag ska växla mer på flygplatsen, I pråmiss.

Förresten, update: Jag ser fortfarande lite freaky ut men nu har jag fått starkare kortison så nu kanske jag kan få fason på mitt ansikte igen. Jag vet vad ni tänker "Åhnej, inte kortison!" (eller så bryr ni er inte ett skvatt) och jag tänkte detsamma men det ska nog funka ändå. Jag får låta bli att smörja in mig på morgonen helt enkelt.

Nu kommer the cry-part på Extreme home makeover. Det är nästan så att man måste se. Jag gråter alltid när de får se sina nya hus. Jag är en stor nörd.


Dubrovnik om två.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback