Warwick avenue.

Idag vågade jag mig ut. Jag var tvungen. Skorna jag ville ha från Din Sko fanns inte kvar. Typiskt. Istället fick jag köpa något annat tjafs. Köpte ett par från Scorett som jag tittat på ett tag. Förut kostade de 799:-, kändes inte värt det. Nu var det 30% på reapriset, dvs sammanlagt 280 pix. Inte pjåkigt alls! Jag slog till. Gick in på Stadium och suktade lite efter ett par Converse också. Undrar om jag ska våga mig på dem...

Ringde närakuten. De gav mig en tid idag! Känns bra! Tanten i luren var tvungen att säga att hudproblem inte är något de vanligtvis tar in akut, men eftersom jag nu ska åka utomlands så var de snälla nog att göra det. Jag uppskattar det. Verkligen faktiskt. Hoppas hoppas de kan hjälpa mig. Bara de inte ger mig kortison! Då får jag inte vistas i solen... Känns ju hett med en stundande sol- och badresa.

Lyssna på Duffys Warwick avenue. Den är fin. Känner lite som hon gör i den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback