1-0!

Det var länge sen jag skrev. Två veckor och fyra dagar sen för att vara exakt. Det är inte hållbart för en så seriös bloggare som jag är. Tss. My arse.

Anyway. En del har hänt. Jag är numera mobbad av en mås på jobbet. Hon attackerar mig varje dag när jag kommer med min bil. Om jag skulle få för mig att gå ut genom garageporten så kommer hon mot mig med klorna först (måsar har väl kanske inte klor, men ni förstår). Riktigt elak är hon. Hon har sin unge i närheten av garaget någonstans men jag tycker inte att det ursäktar hennes beteende. Jag är faktiskt snäll.

På fredag är det midsommarafton. Den dagen, ihop med nyårsafton, framkallar så mycket tvångstankar hos folk. "Man måste göra något av dagen!" Jo, jag tackar jag. Har aldrig varit någon midsommarsfantast men i år ska jag uppenbarligen ut till Dalarö på någon fest. Det är Linn som lurat med mig. Vi får säkert trevligt. Jag känner inte en kotte dock.

Idag har jag ätit upp alla mina naglar. Det är som att jag är nervös över något. Det är jag förmodligen men jag kan inte riktigt sätta fingret på vad. Eller är det det jag tror att det är..?

Nu tillbaka till fotbollen. Italien-Frankrike spelar. Tokigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback