Memory schmemory.

Idag har varit en märklig dag. Först var jobbet superlångdraget. Vi lämnade till tryck i god tid och jag är van att sitta med det till 17. Nu var vi klara vid 15 och då kändes de där två sista timmarna aplånga. Istället fikade vi och spelade memory. Det gör man ju inte på jobbet! Jättekonstigt.

Träningen var också speciell. Den gick ju inte riktigt som man hoppats och avslutet blev lite abrupt efter att Hänu Bänänu valde att landa sin salto på huvudet istället för fötterna. Jag konstaterade iallafall att hon var snygg innan hon åkte vidare till röntgen och det är ju huvudsaken.

För övrigt så har lite andra grejer gett mig huvudbry också. En är facebook. Jag tycker inte om den tillgänglighet den ger folk. Jag får veta saker om människor som jag egentligen inte vill veta. Och istället för att få gå och undra och fråga - om jag så vill - så får jag det skrivet på näsan. Det är lite jobbigt. Stör sig inte andra på det?

Nu ska jag gå och läsa lite. Min nya favoritsysselsättning.

Muah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback