Nej, det är ingen idé att du försöker förstå.

Idag är jag lite mer mig själv. Mest för att det visat sig att det jag trodde att jag var igår, inte var jag. Nu har jag rett ut saker och ting (jag var tvungen för att inte tappa bort mig själv i allt) och det visade sig att jag varit "orolig" i onödan. Jag har inte allt på det klara riktigt än, men det gör inget. Vi vet lika lite nu. Det känns bättre.

Jag köpte ett armband idag av söta Lina. Ett Marc Jacobs med texten Datum Amore Ad Defendendum. Det betyder visst Given in love for protection. Jag kunde inte formulera mig bra nog på svenska. Hur som helst så är jag glad över det! Jag har en liten fetisch för armband just nu. Förut bar jag inget annat än guldsmycken men just nu känns alla andra material mycket roligare. Ja, förutom silver då. Silver är alltid dåligt.



Förutom det, what is new? Weeell. Jag skulle ju kunna nämna att EM är runt knuten - bokstavligt talat. På fredag åker vi till Slovenien. På lördag tävlar Fabest och på söndag Eagles. Det kommer bli en sjukt rolig helg, speciellt om vi får göra bra ifrån oss. Vi har, som vanligt, inte riktigt turen på vår sida... men är det några som klarar av en utmaning så är det mina örnar.
Glädjer mig för att få hänga lite med våra Borås-vänner och så ser jag sjukt mycket fram emot att träffa norska Martine och finska Mija. Mina bundsförvanter! They rock! Ska bli skoj att se Mija sopa mattan i ännu en ny division (partner stunt). Hon är en babe.

Nu är det snart American Idol. Sen är det tisdag. Fett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback