Små grodorna och SATC.

I fredags var det fest! Ni vet den där jag inte kände en kotte på? Well, it turns out att det var 14 väldigt trevliga kottar där + jag och Linn. Mysigare midsommarfirande än så har jag nog aldrig varit på! Det var grym lunch i solen högst uppe på ett berg på Dalarö. Sen femkamp (jag har ingen aning om vilken plats mitt lag kom på) och sen grillning. Lite kubbspel (som slutade i tragedi när en kille kastade sig utför ett stup) och annat mys. Kort sagt en kanondag. (OBS! Killen dog inte. Han skadade sig nog inte alltför mycket heller. Kanske bara lite.)

Igår stod det Sex and the City-premiär på schemat. Det var jag, Linn, Carin och hennes kompis. Fem minuter innan filmen skulle börja lyckades det fastna ett popcorn-skal i en mystisk ficka som ligger liksom.... bakom tungan men innan svalget. Jag fick smått panik när jag insåg att den kanske skulle sitta där under hela filmen, men efter rätt mycket harklande, desto mer kväljningsförsök och petande med ett sugrör långt bak i munnen så lossnade biten. Och det var väl för väl så att jag kunde njuta av filmen?
Den var för övrigt bra. I liked it, även fast klysckorna haglade lite ibland. (Förresten så halgade det lite i lördags också. Från himlen alltså. Mycket bisarrt.) Efter filmen gick vi till en bar och tog en Cosmo. Givet, naturligtvis, men det var rätt pinsamt för det kändes så obvious att vi sett filmen.
Inne på baren visade de Holland-Ryssland. Jag hann se Rysslands 1-0-mål innan det var dags att gå. Hörde sen att de vunnit hela matchen. Tokigt! Mina tippningar går ju åt skogen...

Idag har jag legat ute på en balkong i Abrahamsberg och solat. Tog en promenad runt en sjö också och käkade lite glass. Ren och skär sommar har det varit! Här i Haninge småregnar det dock. Så kan det gå...

Nu L.A Ink! Tata meladies.

Kommentarer
Postat av: Melissa

Men asså guuud, jag har fan varit i abrahamsberg flera gånger! :D

2008-06-23 @ 02:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback