Shopping-bestyr.

Okej så jag påbörjade dagen med att åka in till stan för att shoppa. Och som jag trodde: det gick inte bra. Jag kom hem med typ tre toppar och ett par shorts, ont i ryggen och fötterna. Det där sista skrämmer mig lite. Jag gick alltså dryga två timmar i stan och pallade inte ta ett mer steg efter det. Jag oroar mig för den dagen jag får barn och måste gå runt och bära på en lite varelse. Hur ska det gå?

Anyway, kom hem och plockade fram lite saker jag ska packa ner. Blev sur och åkte till Handen Centrum. Köpte lite stuff där men hann bara med en affär innan de stängde. Måste tillbaka imorgon för det allra sista. Nu sitter jag hemma hos mamma och pappa. Ska sova gott inatt och sen fixa de sista bestyren imorgon. Sen våndas lite över min tisdag på jobbet (som kommer vara galet späckad) och sen sova igen.

Jag har fortfarande inte fattat att vi åker på onsdag. Allt känns så overkligt och det kommer nog inte slå mig förrän vi sitter på planet. Jag vill bara att allt ska klicka, flyta på... allt kräver så himla mycket planering så jag har inte hunnit tänka på att det faktiskt ska bli kul. Men det ska det!

Hejdå på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback