Tankar kring halv tolv.

Pust! SM-anmälan är fixad. Det är inget litet göra det där... Har suttit sen 21. Att göra en programskiss i Word var ju också en upplevelse. Nåväl nu kan jag iallafall lägga den på lådan imorgon.

Förutom det har jag en smärre last att göra på jobbet innan jag åker iväg. 1,5 arbetsdagar kvar denna vecka. Jag tror inte jag kommer kunna ta halvdag på torsdag dock.

Såg startordningen i USA också. Vi är naturligtvis ensamma i vår klass. Så går det när man vill köra Level 6, antar jag. Oh well, det är upplevelsen man åker dit för. Blev dock överlycklig av att se att Peter kommer dit med sina lag! Då har vi ju givna supporters. Skönt.

Nu ska jag stupa i säng.

Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback