1/11-9/11

Den här veckan har varit ovanlig. Jag har sedan lördagen den 1/11 bott hos min mamma. Min pappa drog till Mexiko då och jag har hållit henne sällskap i huset. Inatt var min första natt hemma på en vecka. Pappa kommer hem på tisdag så nu ska hon nog klara sig ensam de sista nätterna. Jag ska dock dit idag och äta middag innan träningen.

Varje kväll sedan den 1/11 har jag suttit på msn i samtal som slutar vid tvåtiden på nätterna. Sen har jag gått upp vid sju för att åka till jobbet och jobbat över varje dag.
Veckan har gjort slut på mig som människa, vilket märks då jag idag sov till 11 för första gången någonsin typ.

Ikväll har vi träning sent, men jag ser fram emot den. Det känns som att det var väldigt länge sen vi tränade och jag kommer med sunshine news idag. Ska bli kul. Nu kör vi så det ryker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback