Senil?

Vid 27 kom det alltså.

Igår kom jag inte ihåg min kortkod. Jag testade cirka sex stycken innan jag gav upp och använde nycklen. Sen fick jag ringa hem till mina inte-så-jätteunga-föräldrar och be dem om hjälp. Både mamma och pappa kunde koden.

Imorse mejlade jag pappa en länk till några papper som han skulle skriva ut på jobbet. När han ringde mig vid lunch och berättade att "han skrivit ut 25 ex och att han lagt dem i min brevlåda" förstod jag inte alls vad han snackade om.

Idag glömde jag ÅTER IGEN mina hemma-/garagenycklar i bilen, när jag kom hem, vilket ÅTER IGEN resulterade i att jag inte kunde ta mig in i min lägenhet utan att först be en granne (med garagenyckel) om hjälp.
"Tur" att jag åtminstone mindes koden denna gång, annars hade jag fått stå ute och frysa...

Kommentarer
Postat av: Thomas

Är det inte lika bra att du erkänner snart att du väldigt gärna vill träffa killen som hjälpte dig förut ;)

Så ofta kan man ju inte "råka" glömma sina nycklar.

2008-11-21 @ 12:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback