Spindel-bravader.

Idag skulle jag vilja ta tillfället i akt och tacka Mikaela för att hon räddade mig från spindeln, när vi satt med bilen full på väg till träningen.
Från ingenstans dök den upp bredvid min ratt varpå den gladeligen promenixade upp på den. Ungefär vid den här tidpunkten släppte jag ratten och det var då det kändes som att paniken var ett faktum. Mick missade att fånga den på första försöket och då dinglade den istället ner i en tråd mellan mina ben. Ungefär vid den här tidpunkten släppte jag pedalerna.
Med hjälp av Melissas hejande från baksätet "Ta den i snöööret, ta den i snöööret!" så fick Mick ut den genom fönstret. Nu kan jag få köra normalt igen. Lyckan är gjord.

The end.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback