1, 2, 3, 4 - jag är en arbetsmyra.

Okej, ett: Daytona var fantastiskt! Jag är så glad att jag åkte dit för nu har jag fått uppleva det jag drömt om sedan starten på min cheerkarriär. Finns chansen åker jag dit nästa år igen - det är ett som är säkert.

Två. Ni är inte medvetna om hela situationen. Ni har egna uppfattningar, vilket är förståeligt och förväntat, men när ni inte vet allt kan ni heller inte göra en rättvis bedömning. Ni kan inte skilja rätt från fel för ni har inte facit. Tänk på det.

Tre. Jag har så mycket i huvudet nu att det inte är roligt någonstans. Saker som jag egentligen borde vara upprymd och glad över ger mig istället huvudvärk, och det mesta jag gör är en börda. Det är jobbigt när man samtidigt har  förändringar på jobbet, lägenhetsbyte och cheer-SM i görningarna.

Fyra. Dags att sova.

Kommentarer
Postat av: Thomas

5. Försök att bli en "ta det lite lugnare myra" :)

2009-04-16 @ 07:28:44
Postat av: Liz

Ja, Daytona var underbart och jag håller med...man kan verkligen åka dit igen!

Vilken dröm...man lixom svävade på moln i tre dagar för det var så underbart. Tack för att jag fick följa med!!

kramis

2009-04-16 @ 21:40:35
Postat av: Karolina

Liz: Tack för att du fick följa med? Mygod, utan dig - ingen resa! Kram!

2009-04-17 @ 09:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback