All cried out.

Få se nu, vad har jag gjort idag? Jomen just det, först slutade jag att andas, sen grät jag, sen andades jag igen, sen grät jag lite till och lite senare kom det nog fler tårar. (Samt några till.) Det är inte något negativt som hänt dock, ytterligare en sten har lyfts från mitt bröst och när anspänningarna släppte och känslorna stormade så blev det så. Men inget ont som inte för något gott med sig, eller hur?
Exakt vad jag pratar om förklaras nästa vecka. Pråmiss.

För övrigt är det alltså valborg idag? Helgen då flest ungdomar får sin första fylla. Sorgligt. Ta det lugnt där ute.
Jag vet inte riktigt vad kvällen för med sig till mig, men just nu är mitt huvud lika tungt som resten av min kropp så jag är inte superpigg på någonting. Vi får se, vi får se!

Later babes.

Eagles - påminner om träning imorgon! Minst lika bra som igår, yes? Fina grejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback