Arrigato sushi.

Nu börjar Hjälp! Jag är med i en japansk tv-show (eller något liknande). Jag såg inte första delen så nu måste jag spana lite på detta. I jobbsyfte naturligtvis. Det går ju ingen nöd på b-kändisar i det programmet alls! Herre min je...

Snart väntar tonande av hår. Jag ser på tok för mycket av min naturliga hårfärg för att jag ska kunna känna mig tillfreds med mig själv. I USA kunde jag nästan se toningen försvinna mer och mer dag för dag. Det var väl solen och deras jäkla klorvatten som gjorde susen.

För övrigt så har jag snudd på flyttat hem till mamma och pappa igen. Min lägenhet är tömd på mysfaktorer, eftersom visning väntar nästa vecka och fotning skedde i tisdags, så nu vill jag inte vara där och stöka ner innan det är dags för att få folk att bjuda höga summor på mitt hem. Jag åker dit titt som tätt men mest för att hämta grejer jag behöver och för att packa ner lite saker så att arbetet inför flytten blir så litet som möjligt sen. Och ja - jag vet, jag flyttar inte förrän i juni/juli tidigast, men tiden går fort och ju mindre jag behöver anstränga mig då, desto bättre. Jag ska ju "flytta tillbaka" så fort visningarna är överstökade såklart, och förhoppningsvis behövs det bara två.

Nu färg! Saynoara! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback