B.R.E.A.T.H.E

Hemma från Boden nu. Har haft en jätterolig resa, och det berodde helt och hållet på sällskapet. Igår kväll satt vi alla och snackade in på småtimmarna och det var länge sen jag skrattade så mycket.

Imorse när jag skulle gå på planet hem fick jag ett samtal från mamma och skrattet och den goda stämningen förvandlades till tårar och oro. Nu har jag tankarna bara på en enda sak och det är jobbigt när jag samtidigt är medveten om att det snart är träning, jag måste skriva packlista inför USA, jag måste fixa SM-anmälan och jag sen - efter träningen - ska packa lite för att åka hem till mamma och sova inatt. Men... En. Sak. I. Taget.

Sjuk har jag blivit också.

Nu, dags att dra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback