Daytona Beach 8-14/4.

Imorgon ringer väckarklockan 4.40. Den skulle ha ringt ännu tidigare om det inte hade varit för att min underbara bror skjutsar mig. Jag är verkligen lyckligt lottad som har en familj som ställer upp för mig. Min "planering" har fallit sig så illa att min lägenhet ska fotas för visning samma dag som jag kommer hem. Vem måste göra den nödvändiga städningen? Mamma. Jag skulle inte klara mig utan dem.

Det finns annat som regnar på min parad också, och det är att pappa inte mår så bra. Jag hade hoppats att han skulle vara hemma innan jag åkte. Nu blir det inte så. Och jag hann inte hälsa på honom idag, som planerat heller. Ett möte på jobbet drog ut på tiden och jag kom inte iväg förrän strax före sex. Det suger verkligen.

Nu ska jag ta en ipren, lite kan jang, lite nässpray och en bihålevärksdämpande medicin. Sen blir det Gossip Girl-avsnittet från i söndags och sen sängen. Vi hörs när jag är hemma igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback