Eh... spontanköp!

Okej, nu har jag blivit med lägenhet. Mycket snabbt, inte jätte-genomtänkt, men väldigt spännande! Nu måste jag bara bli av med min nuvarande. Någon som känner någon i behov av världens sötaste 1,5:a? Let me know.

Idag köpte jag mina älskade Converse. Jag kan inte säga att huvudet riktigt var med mig när jag var i butiken (eftersom ett telefonsamtal drog ut på tiden och gjorde mig smått stressad), så nu måste jag prova dem igen och se om de verkligen passar. Men tack söta Lejla för hjälpen!

Kan inte fatta att det är torsdag igen imorgon. Dags att packa ännu en gång inför en DM-helg. Tävlingen på lördag i Boden är inte ens hälften så stor som den i lördags så den går nog rätt smärtfritt förbi. Och på tal om att packa... på onsdag kanske jag och Lissy drar till Daytona för NCA College Nationals. Det har också blivit påkommet rätt hastigt och lustigt... man kan nästan tro att jag gått och blivit spontan...

Kommentarer
Postat av: Thomas

Om du har lust så kan du skicka lite info till mig om lägenheten.

Har en arbetskamrat som ska sälja sitt hus i jordbro och flytta isär från sin kille, hon vill gärna bo kvar i haninge.

Skicka en beskrivning och bilder om du har :)

[email protected]

2009-04-02 @ 12:24:46
Postat av: Karolina

Thomas: Totally will, när jag har! Bilder och sånt ska väl fixas i nästa vecka tror jag.

2009-04-02 @ 13:00:40
URL: http://karoliiinas.blogg.se/
Postat av: Melissa

Om jag får säg 13 kvm, då har du ändå 5 mer än tidigare! Plus sällskap around the clock, vilken deal! Och min katt kan du få...

2009-04-02 @ 16:08:25
URL: http://melzor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback