Jag gillar't!

Nu är jag tillbaka igen bara för att konstatera att jag får lämna en mer utförlig ICU-rapport imorgon. Lagen poppar upp ett efter ett och jag är imponerad av merparten! Kul att ett världsmästerskap kan få hålla så hög standard överlag! Jag ser fram emot att se Funky Team från Finland. "Min" Mija ska tävla och bruden har just blivit intagen till University of Kentucky - pretty much the shit inom cheer. Hon skriver typ cheerhistoria. Sicken tjej.

Idag satt jag ute på lunchen och åt. I bara linne. Solen brände något fantastiskt. I helgen lovas rekordvärme. Jag tänker vänta med lägenhetsstäderi till eftermiddagen imorgon. Och på söndag är det premiärvisning av mitt hem. Hoho jaja, vad nervöst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback