Lördag är det.

Jag utlovade visst en ICU-rapport igår. Varför vet jag inte. Jag har iallafall sett allt nu och jag känner idag att jag inte orkar skriva något om det. Roligt att USA vann typ allt de ställde upp i. Partner stunt-klassen tycker jag inte känns solklar men annars är de fortfarande överlägsna. Deras Coed Premier och Cheerdance Jazz (som jag nämnde igår) är mina favoriter. Är det någon som vet hur Team USA togs ut?

Idag har jag varit så sjukt duktig. Först solade jag lite och sen åkte jag till min lägenhet och rensade ur alla mina garderober. Tre stora svarta sopsäckar blev det som ska slängas. Eller ja, inte slängas. Ges bort någonstans. Förutom rensningen pimpades även lägenheten med lite blommor och frukt och imorgon är det alltså premiärvisning, om någon missat det. Jag tycker alla ska gå dit!

Jag fick ett mejl till jobbmejlen igår undertecknat "S." som innehöll en rad frågor om mig som person. Jag har känslan av att det inte är skrivet av en läsare... Intressant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback