BSB.

Jag gick på kvällens Backstreet Boys-konsert på Hovet utan några vidare förväntningar. Jag har inte lyssnat på grabbarna sen förra skivan och gissade att jag typ inte skulle hänga med i en enda låt. Men tji fick jag! Det var en av de bättre konserterna jag varit på! Kanske är de inte de bästa dansarna på planeten men de var så härligt intima med publiken så det kändes som att man var på en liten klubb och inte i stora Hovet. Och sen alla hits! Mygod. Nu är jag hes för att jag skrikit mig igenom 80% av konserten. Vad ska man säga? Jag gillar't. Och hörrni, klart som fanken att jag körde Larger than life-dansen tilsammans med dem (fast uppe på läktaren dårå.)

(Och sen är Erik i Idol-final också. Bra skit. Hade han inte gått vidare hade jag skippat finalen vilket hade varit synd, eftersom jag lovat örnarna att de kan få komma hit på fredag.)

Nu: packa. Imorgon drar jag till Järbo! Heippa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback