In love.

Nu har vi tillbringat lunchen här på jobbet med att diskutera Twilight och New moon. Vi har två tjejer här som preciiis sett Twilight (lite sent alltså) och de har först nu insett det fantastiska med Robert Pattinson (läs Edward Cullen). Och för alla oss har det varit så att vi inte insett tjusningen med Robert förrän vi sett filmen. Och nu är vi betuttade allihop.

Och på tal om det, jag råkade se värsta spoilern idag, för den tredje filmen. Jag klickade på en länk som inte hade ett jota med Twilight att göra och sen bara dyker den upp där - poff. Bajs. Nu när jag ändå vet vad som händer kan jag lika gärna läsa böckerna... Mindy?

Kommentarer
Postat av: Mindy

aaa och sen då? ska du bara packa ner dom i flyttlådor och flytta igen?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback