Tre saker.

Okej två grejer:

1) Jag såg tanten med nallen imorse igen. Denna gång stod och tittade in i centrum. Ja, liksom... tittade. Som att hon fönstershoppade med skillnaden att hon faktiskt stod och stirrade in i en av de där snurrdörrarna. Där fanns liksom inget att se, kan jag tycka. Men hon tyckte uppenbarligen det. Hon stod kvar där när min buss kom och jag hade ändå stått och väntat i kanske en kvart för att den var försenad...

2) Jag provade skölja näsan igår. Gjorde en hemmagjord näskanna av min vattenkanna. Det var lite problematiskt. För det första så var vattenkannans hål större än min näsborre, vilket gjorde att hälften rann utanför. Dessutom va kannan så djup att jag fick tippa ordentligt för att få något drag i det hela och det ledde till diverse kallsupar. Det var en obekväm process, och den funkade inte helt, men jag inbillar mig att jag är lite mindre snorig idag. Ska köra en till kur ikväll.

Okej, tre grejer:
3) Jag har flyttat på jobbet - igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback