Fint folk.

Japp, jag är fortfarande lycklig. Och nu försöker jag ragga folk på jobbet som ännu inte sett Bounce, och gå igen. Alvaro var inte med så mycket igår. Istället hoppade Daniel in (som var med i So you think you can dance Scandinavia). Han var iofs. grym så jag grät inte över det. Men man kan ju fortfarande få en ny upplevelse om man går igen.

Imorse när jag kört in i garaget såg jag hur Vackra mannen åkte in efter mig. Eller ja, han körde in när jag redan hade parkerat. Jag var i full färd med att parfymera mig och när jag såg att han åkte in sprayade jag mig över ena halvan av ansiktet (och i ögat) istället för på halsen.

Jag har flyt. Inte.

Kommentarer
Postat av: :)

Vad är det för ålder på denna vackra man ?

2009-02-27 @ 12:55:25
Postat av: Karolina

Om det vore så väl att jag visste det! 32 kanske.

2009-02-27 @ 15:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback