Holiday.

Vilken lång dag det har varit! Först ruschade jag hem till mamma och pappa för fika, när jag hörde att bror, svägerska och brorson skulle komma dit. Efter en timme där åkte jag till vårt årsmöte. Det var short and sweet och mycket lyckat så efter det ruschade jag hem till Melissa en snabbis för att hon skulle hämta träningskläder och jag skulle få mysa med katt-Ceasar. På vägen roade jag mig med att köra på Mindy (nästan).
Sen åkte vi till centrum för att proppa i oss mat och fördriva tid och sen var det dags för träning. Den kändes mycket effektiv och bra, just how we like 'em.

Nu sitter jag mest och väntar på att The holiday ska börja. Jag älskar den. Tyvärr blir jag alltid extra kär i kärleken efter att ha sett såna filmer. Då är det tufft att vara singel.
Och speaking of det... Jag vill till Daytona Beach över påsk. Vem är med mig? Känns som att en cheerleader borde nappa men jag är upp för vilket sällskap som helst. Du kan sola, jag kan sola och titta cheer. Deal?


Hawaii Pacific University nåt år på NCA Nationals, Daytona.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback