Onsdag.

Igår var en bra dag. Jobbet flöt på och jag var effektiv. På lunchen gick jag till Hamburger bar för att köpa en sallad. Jag tror snubben i kassan flirtade med mig. Dock väldigt diskret. När jag beställde en grekisk sallad utan oliver kommenterade en annan kund att "det är ju ingen grekisk sallad om du tar bort oliverna" varpå jag svarade att jag tyckte osten var godast och att det var den enda anledningen till att jag köpte just den. När jag kom tillbaka till jobbet och öppnade salladen hade jag ost till förbannelse. Jag har aldrig fått så mycket ost till en sallad. Dessutom fick jag en gratis dricka.
Jag tror jag ska handla där mer.

Efter jobbet hann jag hem till mamma och pappa en supersnabbis för att äta. Där var också Maria och lilla Emil och lite senare kom också min bror. Jag är så glad när jag får titta på Emil ett tag så han gjorde min dag.

Träningen kändes bra också, trots att fyra av fem toppar var borta. Trot eller ej så gillar jag onsdagsträningarna. Trots att vi är i Lunda gym. Och trots att någon alltid saknas.

Efter träningen gjorde jag klart DM-anmälningarna och jag har aldrig varit mer stolt över en programskiss! (Jag gjorde smileys istället för kryss!). Spottersarna kommer nog uppskatta den iallafall. Tyvärr har jag idag upptäckt att den sparats i något dumt format så nu kan jag inte öppna den... Nåde.... någon.... om jag måste göra om den.
Jag ringde också min morfar och pratade lite. Det var dagens plus i kanten!

Dessutom hanns även finalen av Top model med, samt senaste avsnittet av The City. Damn McKey! Damn Olivia!

Vilket sjukt tråkigt blogginlägg. Men strunt samma. Jag kände att en redogörelse var på sin plats! Och vet ni vad? Det är min blogg. Jag får skriva om vaaad jag vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback