Så vill stjärnorna.

Idag blev det till att åka ut till Nacka i snöstorm. Det var inte alls roligt att ge sig ut på vägarna, men vad gör man inte för att få se lite cheer? Med betoning på lite. Tävlingen var över på 45 minuter - då med en tio minuter lång "bensträckare" inräknad. Iochförsig stannade vi inte till prisutdelningen, men ändå. Istället ruschade vi till vår egen träning och tack vare att jag igår klädde mig för semi-vår, när jag åkte hem till mina föräldrar och sov där, har jag frusit ihjäl idag. Och nu är jag så frusen att ingenting hjälper. Uschiamej.

Jag började just se en dålig film på TV4+, så den ska jag nog skrota och istället se del fyra av America's best dance crew. Så himla bra! Heja, heja Quest crew!

Imorgon är det jobb igen. Helgerna går alldeles för fort. Bleh.

Förresten! Jag vann 20 spänn av Melissa idag i ett vad. Trots att hon var "en miljon procent" säker på sin sak. Mouahaha.

Kommentarer
Postat av: ida-maria

var du där? såg dig inte! haha :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback