And the week ends.

Nu är jag slut som människa. Och ändå har jag inte gjort någonting särskilt betungande. Gårdagen bjöd på lite shopping, sen åkte jag hem till min bror för att fika semla och hälsa på lilla Emil och på kvällen var jag hemma hos Linn och kollade Melodifestivalen. Vad säger man om den? Petra Mede fick ett okej betyg. Alcazar sopade golvet med alla och Caroline af Ugglas låt var fin (när man inte hade ögonen öppna). För att göra det bekvämt för mig, sov jag hos mamma och pappa så jag behövde bara traska 10 meter för att komma hem igår.
Imorse var jag tvungen att gå upp tidigt för att åka in till stan och Katrins lägenhet för domarmöte. Vi var effektiva och det flöt på bra men sen var det bara till att ruscha hem och sen ruscha på träning.

Nu är jag äntligen hemma och ska kolla på Gossip girl och sen jobba lite (!). Måste göra klart planering inför kommande nummer. Mmm, jätteroligt en söndagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback