Valentine's schmaletines.

Igår var alla hjärtans dag. Det märkte jag inte av på något sätt, förutom de klassiska geléhjärtanen jag åt, men det var en bra dag ändå.
Morgonen var lite stressig. Jag hann precis fram till Sandsborg, där jag skulle ställa bilen, i tid för att hinna med t-banan till Kristineberg. Väl framme mötte Cissi upp mig och så gick vi hem till Lissy. Parentes: Lissy bor i en enorm tvåvåningslägenhet. Så kan man också ha det om man vill, slut parentes. Vi var väldigt effektiva och duktiga. Yay för oss.
Vid fyrasnåret började jag röra mig hemåt. Fick ett roligt samtal från Melissa på vägen hem, hihi.

Kvällen hade tilltänkta planer, men de orkades inte med. Så efter någon lam ursäkt så stannade jag hemma och tittade på Melodifestivalen. Och gud, så jag var nevös för Måns skull! På riktigt alltså. Jag ringde nio gånger på honom också. Bara för att.
Är nöjd med alla topp fyra-bidrag, även om jag tyckte att Amy Diamond inte var i sitt esse. Överlag så var gårdagens delfinal sjukt mycket starkare än det första.

Idag skulle vi egentligen ha haft TK-möte igen men eftersom vi var så duktiga igår så behövdes inte det. Bra tycker jag, som då istället hinner med lite shopping innan träningen. Jag behöver det.

(Jag kom nyss på att det var på alla hjärtans dag för ett år sen som jag var med om något väldigt läskigt - jag bloggande om det då. Shit att det gått ett år! Det är helt galet.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback