Är du man eller mus?

"Okej, jag måste få avreagera mig!"
"Det är klart du får Karolina, det är din blogg!"
"Ja, just det ja."

När jag tittade på Made in Sweden slogs jag av en tanke. Jag förstår mig inte på folk som inte kan ta kritik som levereras på ett rakt och ärligt sätt! Jag förstår inte de som förblindas av sin egen sårade stolthet så pass att de känner att de måste käfta emot någon som uppenbarligen har mycket mer erfarenhet och talang än vad de själva har.
Ska negativ kritik lindas in i bomull för att man ska kunna hantera den? För att den inte ska göra lika ont?
Jag är inte för idéen att alltid ge en komplimang innan man kritiserar. Finns det något positivt - självklart! Men gör det inte det ska man ju för fasiken inte behöva krysta fram något för sakens skull!
Jag menar självklart inte att det är okej för någon översittare att köra någon i botten men herre min jesus people, skaffa er lite stake så att ni klarar av ris lika väl som ros!

Mygod.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback