Bilar, bumeranger och bebisar.

Gårdagen för mig innebar en himla massa åkande fram och tillbaka...

- Jag åkte till Länna på morgonen. Där var vinterjacks-himmelriket - allt fanns! Eftersom utbudet var så stort insåg jag efter ett tag att jag aldrig skulle kunna välja en ensam, utan att jag behövde smakråd.
- Jag åkte hem till mamma och pappa.
- Jag, mamma och bror åkte till Handen för att inhandla blommor och diverse andra grejer inför vårt sjukhusbesök.
- Sen åkte vi till Länna igen. Jag stod till slut och valde mellan en Canada Goose- och en Boomerang-jacka när det slog mig att ingen av dem riktigt var min stil... Så nu måste jag överväga saken ännu mer ändå. (Det bästa var att mitt ena smakråd föredrog Kanada medan den andra gillade bumerangen...)
- Vi åkte vidare in till stan för att hämta upp brorson som varit där på bio med sin mormor.
- Vi åkte alla fyra hem för att snabbt äta...
- ... innan det var dags att åka till Huddinge sjukhus för att besöka vår alldeles nyaste familjemedlem! Och åååh så söt han är! Och nej, jag är inte ett dugg partisk!
- Vi åkte hem till mamma och pappa för att hämta min bil...
- ... och sen åkte jag hem till mig.

Måste vara rekord, huh?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback