Cheeeerio.

Jag är lite glad. Jag fick boken igår som jag beställde i onsdags! Tokigt. Jag älskar när det går så fort. Nu ska jag läsa ikväll. Jag pratade med P igår som hade beställt ett svärd från Kina i januari 2008. Han fick det i veckan. Han hade till och med hunnit glömma bort att han beställt det. Förståeligt, kan tyckas, men jag tyckte att han kunde se det som en trevlig överraskning då. Han var mest irriterad.

Idag är det coachmöte. Alltid lika trevligt. Och imorgon årsmöte. Inte lika trevligt, men vad gör man inte för att få sin förening att fungera? Dock så gör denna helg mig smärtsamt medveten om hur "cheeriga" mina helger kommer vara nu fram till mitten av april. Det känns... sådär.
31/1-1/2 = coachmöte + årsmöte
8/2 = domarmöte
14-15/2 = TK-helg
14-15/3 = DM Sthlm
21/3 = DM Mellersta
27-29/3 = DM Södra
3-5/3 = DM Norra

Joråsatte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback