Dag 1.

2008 avslutades ganska deprimerande med feber i soffan. Lite fyrverkerier fick jag ändå se och det var bittersweet att stå där och skåla in det nya året. 2008 har på många sätt varit ett tufft och jobbigt år, men på andra - ett fantastiskt. Nu ser jag fram emot allt 2009 för med sig och jag är öppen för det mesta.

Nu sitter jag hemma. Har fått min snygga laptop att fungera och har mixat mig en vitaminkur i min nya mixer (sommarbär-yoghurt och apelsin - grymt), tittar på Vänner-marathon och ikväll visas Victoria's Secret-visningen - en given grej.
Förresten, har ni, liksom jag, upptäckt den nya Top Model/Project Runway/Make me a supermodel/yaddiyaddi-kopian Shear Genius? Om hårstylister? Kanoders!


Dator.

Kommentarer
Postat av: Melissa

Men ååååh, fan vad du är efter! En säsong har redan gått, och som jag har väntat på season 2! :)

Postat av: Melissa

Ja? Och jag har väntat på den? So Im happy and you are slow :)

2009-01-01 @ 18:40:19
URL: http://melzor.blogg.se/
Postat av: Eveliina

ja och det är andra säsongen som går nu. första var helt klart bättre. mkt fler excentriker, bland annat en galen bög som kallar sig för dr boogey, du måste youba honom...

2009-01-04 @ 01:53:25
URL: http:// heltkokko.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback