Dans och dropp.

Innan Let's dance ens hade börjat, hade jag Morgan Alling som favorit. Han har alltid imponerat på mig - från Tippen till Martin Stenmarcks-pantomim. Nu, när jag sett första programmet, är han fortfarande favorit. Ihop med Laila Bagge. Den omtalade "blondinfighten" mellan Laila och Blondinbella har ju iallafall börjat 1-0. Eller jag skulle vilja säga 2-0. Så mycket bättre var coola Bagge.

Det händer så mycket konstiga saker runt mig just nu. Min kära kollega Cam ligger på sjukhus, efter vad som började med likadana symptom som jag hade vid årsskiftet. Nu ligger hon på Karolinska med dropp. Stackars.
Det är lite andra saker som sker också men jag kom på att jag nog inte vill ta upp dem här. Inte nu. Kanske funkar det bättre imorgon.

Värt att tillägga är att jag, tillsammans med kära Lotta, valts som en av finalisterna till priset "Årets kvinnliga ledare" när Haninge kommun ska ha idrottsgala. Och Eagles är finalister till "Årets lag". Ganska hett, om du frågar mig.

Imorgon ska jag ut på jack-jakt. Denna gång ska jag nog orka pallra mig snäppet längre bort än Haninge centrum. Vad blir det - Länna? Ja, Länna blir bra. Kanske till och med Farsta. Oooh, jag vidgar mina vyer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback