Humor!

Jag dör! Jag fastnade precis på Sveriges värsta bilförare, eller vad det nu heter, och det är helt fantastiskt! Humor på hög nivå! Invandrargrabbar med attitydproblem som skriker "iddiåt" och frågar Adam Alsing om han jiddrar med dem. Tanter som snackar om "jag kan inte höger och vänster, du måste säga goddag eller adjö". Och blåsta brudar som konstaterar att "äskling du va jätteduktig" när kompisen ifråga mejat ner allt i sin väg. Gud. Så. Roligt.

Och på tal om det. Något jag aldrig förstått mig på är svenska förortskillar (och tjejer också för den delen) som bryter på ett annat språk, och som pratar likadant som sina invandrarpolare, trots att de är helsvenska. Så sjukt nördigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback