Lady Jags.

Min gamla "polare" Ernie, f.d. tränare för Top Gun Lady Jags och Legend Lady Jags har tapetserat youtube med gamla, gamla fimer av laget och det är så kul att se! Snacka om att blir en nostalgitripp! 1997 såg jag laget på COA:s video och gillade dem inte eftersom de "snott" titeln från typ... Memphis Elite? Men 1998 var vi där och då vann de igen och då blev vi polare och jag och min kära Staci lärde känna varandra.
Efter den dagen mejlade hon och jag varje dag i två år innan vi till slut träffades igen år 2000 när jag var i USA igen. Vilken grej det var!!! Det är från den tävlingen den här videon är. Då var de det coolaste man någonsin sett i allgirl! Check it out!



Staci är topp i mitten på tictoc-stretchen för er som bryr er. Hon och jag har fortfarande kontakt. Så himla coolt.

Visst har saker ändrats en del på åtta, nio år? Jag kommer ihåg att jag älskade den här dansen! Yay.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback