I rampljuset.

Vilken helg! Jag känner alltid som att jag måste dra snabbversionerna av allt kul som sker, men ni orkar ändå inte läsa mer. Jag vet.

Lördagen började med älskade Emils dop. Han var hur lugn och fin som helst. Roligast var att den andra killen som döptes samtidigt också skulle heta Emil. Vår heter Robert i andranamn, den andra Nils Gunnar. När vår Emil skulle döpas fick han namnet Nils Robert. Prästen upptäckte inte felet förrän vi - lite snällt från läktarplats - påpekat det. Då fick han lägga vatten på huvudet igen. Denna gång med rätt namn. Sweet.

Efter dopfesten åkte jag direkt till Malmö där älskade Fabest (- Sara, + Tess och Cleo), jag och Lotta skulle ha lite skoj i Rampljuset. Vårt första möte med Malmö var smått traumatiskt eftersom vi möttes av en folkhord som skulle reclaima Västra hamnen. Vi fick smyga igenom en hord poliser och kryssa mellan gigantiska polishästar, men sen hittade vi ändå vårt hotell. Vårt fina hotell. Natten var lugn och sen var det tv-inspelning som gällde hela söndagen. Det kunde inte ha gått mer perfekt och Fabest vann talangtävlingen (de blev alltså kidsens favorit). Nu ska vi tillbaka till semifinal om cirkus två veckor. Bra skit.
Cheer-people: Kolla på programmet när det sänds 4/9! Snyggaste sättet cheer visats i tv, tror jag. Någonsin.
Förresten finns sjukt roliga bilder från Malmö. jag lägger upp när någon langat.

På tåget hem fick jag låna halva delen av ett hörlurspar av snubben på andra sidan tåggången. Tillsammans såg vi ett avsnitt av en serie vid namn Lie to me. Lite underhållande. Smått mystisk situation.

Back to work då! Tre dagar kvar... (och tre veckor till EM - wooohooo)!

Kommentarer
Postat av: Korp-Carro

Gud va roligt...ska jag verkligen kolla på! Remide me bara...jag och mitt guldfisk minne : ) Bra att ni ändå får en chans att visa upp Fabest, Good stuff!

Puss

Postat av: Therese

hur missade jag det här med lur-delandet?

2009-06-16 @ 01:03:07
URL: http://theresens.devote.se
Postat av: cleo

Therese du sov då! hahah

2009-06-16 @ 01:14:14
URL: http://cleey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback