London, baby!

Det här är mitt lilla hejdå-inlägg! Ikväll sticker jag till London med min Limpis. Imorgon blir det Britney (hell yeah!) och sen shopping och turistande till på söndag.

Jag tycker det är sjukt tråkigt att missa två EM-träningar. Det är faktiskt nu det är som allra, allra roligast! Jag kan verkligen inte släppa tanken på hur bra Eagles kommer vara på EM! Det ska bli så sjukt kul!

Dessutom har ett litet sidoprojekt dykt upp som känns galet spännande! Jag håller tummar och tår för att det ska gå i lås! Håll dina med, okej?

Heippa!

Kommentarer
Postat av: Lejla

HAHAHAH "Lite fulare". Tänka sig att man har sådana i Tyskland då haha :D undrar om hon var tysk eller om hon hade något annat ursprung.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback