London och sånt.

Okej, då är man hemkommen. Frågan är hur man komponerar ihop ett blogginlägg som ska innefatta både Londonresa och första dagen tillbaka i verkligheten? London kan jag beskriva i detalj när jag fått bilderna. Vilket lär bli ungefär 2012 om jag känner Linn rätt. Men summa sumarum är:
Britney - wow.
Hotellet - enormt.
London - grymt.
T-banesystemet - lätt.
Dorothy Perkins - favoritbutik.
Starbucks - love.
Notting Hill - sött.
London Eye - (för jäkla) äckligt (för någon med höjdskräck).

Och så några strö-ord:
Madame Tussauds, Justin Timberlake, sol, regn, sol, stress, luuugnt, O2, skor, svart snor, Talang.

Sådå... det var väl allt?

Idag har jag mått finfint (men trött) hela dagen. Har känt mig effektiv och duktig, fixat doppresent och donat. Men så kommer jag hem och kommer på att jag hatar världen ibland och att det är irriterande när man är beroende av folk som inte är pålitliga. Blä.

Och just det - jag har fått svininfluensan också. Eller ja, kanske svinkoppor eller något. Knottrigt är det iallafall. Och så kliar det.

Braså.

Kommentarer
Postat av: Thomas

Du måste lägg upp lite bilder sen :)

2009-06-08 @ 19:11:45
Postat av: Miras

Vadå Justin?! Inte två flugor i en smäll va? Då blir jag väldigt avundsjuk...

2009-06-08 @ 19:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback