Packa pappas kappsäck.

Aaah, vilken daaag! Vem är det som säger att jag har semester?! Imorse gick jag upp klockan nio, åkte direkt till nya lägenheten och satt sen där och packade upp en miljard jäkla kartonger! Det är så fantastiskt tråkigt och tar så sjukt mycket energi! När mer än halva dagen hade gått åkte vi tillbaka till Trollbäcken för att köpa mina fina tapeter men så hittade vi dem inte (och snubben som hjälpte oss igår var inte där). Stor suck! Vi fick åka tomhänta tillbaka. Däremot svängde jag förbi El giganto (som jag tycker om att kalla affären) och införskaffade mig världens sötaste tv.
Sen direkt till träning! Pang bom, inte många kvar till EM nu! När jag kom hem hade en människa varit här och köpt min soffa så nu sitter jag på en jäkligt obekväm köksstol och tittar på tv. Mysigt värre...

Imorgon blir det väl samma sak igen? Aaah, hatar att flytta! Dessutom bör jag ju börja inhandla möbler till vardagsrummet. Köksstolar är inte att föredra nå länge...

Hur hade jag hunnit allt detta om jag fortfarande jobbat?! Beats me.

Dagens braiga: Hittade ett kuvert med pengar när jag packade upp en kartong. Ingen stor summa men ingen piss i mississippi heller. Bra skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback