Skansen.

Midsommarafton då. Dagen började smått abrupt med att jag kastade mig in i min bror bil, tillsammans med honom, M och E och drog till Skansen. Vi hade vädergudarna med oss och en supermysig dag där.
Väl hemma funderade jag över vilket alternativ av midsommarfirande som lockade mest och bestämde för Rostedts place men efter packande och flyttande sögs musten ur mig. Istället ska jag nu packa ytterligare lite till och sen glo på American Idol och SYTYCD. Jag har verkligen bestämt mig för att försöka få den här flytten ur världen så snabbt som det bara går. Ju fortare jag får över alla prylar, desto mer tid kan jag lägga på att åka runt till möbelbutiker och fixa resten. Det värsta jag vet är att bo i en byggarbetsplats och eftersom nya lägenheten "kräver" både nytt golv och nya tapeter så ska allt ur världen - fort som vinden!
Då kanske jag får lite riktigt semester i juli också.

Så glad midsommar på er alla söta. Hoppas ni har en underbar dag!

(Förresten. Skansens hembakade kanelbullar är typ det godaste jag ätit! Då fick jag iochförsig inte testa din cheesecake Melissa...)

Och förresten, en gång till. Idag när jag strosade runt på Skansen slog det mig att det var ganska precis ett år sedan Eagles uppträdde där på allsången. Ett år sedan. Det är ju helt s i n n e s s j u k t hur snabbt tiden går!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback