Tjoff sa det bara!

Shit vad jag är effektiv då! Imorse åkte jag till Melissa, för att hämta poms, sen hem till mamma för att hämta henne (hihi), sen tillbaka till mig för at hänga poms på min dörr (som Lina skulle hämta), sen swoosch iväg till Flügger för att kolla färg och tapeter och sen tjops iväg på äventyr till Trollbäcken där en annan färgbutik fanns. Sen smofs till gamla lägenheten för att flytta och så fram och tillbaka några gånger till den nya för att sen tömma mitt förråd och göra samma sak igen. Sen tjoff till Flügger igen (där jag träffade på Muriah) för att köpa tapeter och sen middag på en otippad indisk restaurang (men gott som attan var det!). Nu sitter jag hemma i gamla lägenheten och väntar på en tjej som eventuellt ska köpa min soffa (som jag la ut på Blocket igår).

Sa jag pust?

Ikväll blir det soffan, cola + Benjamin Button.

Kommentarer
Postat av: Thomas

Den filmen e super bra :)

Nä den vill inte komma ut, det var ju dags i lördags men inget ännu...

Fast när som helst nu :)

2009-06-22 @ 20:42:26
Postat av: Korp-Carro

Hmm som jag sa till Lina igår,,, JAG hade ju kunnat tagit med pomsen! Ohh welll bor ju lite närmre kanske. Skönt att det är fixat.. för det är ju SÅÅÅ fint med poms..... (hmmmm! or not)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback