Vet inte vad.

Eh okej. Är det någon som kommer ihåg vad jag heter för jag gör det då icke! Den här veckan är insane och det hopas hela tiden mer grejer på mig!

Imorgon ska jag dock äntligen få en dag ledigt. Jag ska umgås med Linn och Ylva - bara vi tre, precis som för 25 år sedan. Kanske blir det bad. Säkerligen blir det sol. Jag ser fram emot det. På morgonen ska jag först dock skriva på överlåtelse-tjofräs, det vill säga sista steget i säljandet av min lägenhet. I cirkus en sekund kommer jag vara stormrik. Sekunden efter går dock pengarna till att betala av lån. Pure joy.

Jag sa förresten att Cam kunde få köpa min Britney-biljett idag. Jag har ju redan sett henne (och har typ noll tid, sa jag det?) så det är inte mer än rätt att hon ska få avnjuta Brittis ihop med in kära ex-redaktion.

Nu sova.

(Förresten. Hörrni? Jag skulle ge er min egen kropp för att ni skulle få vara hela.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback