"Vi tar Arlanda expert...-press!"

Idag var dagen som kändes som en vecka. Jag sov från midnatt till tre. Låg och försökte sova fram till 4:20 men icke. Då gick alarmet och dagen var ett faktum. Iväg till Bromma flygplats ("Excuse me, but where is our flight to Chicago?") och sen iväg till Malmö. Rampljuset hela dagen (sänds 4/12) och sen hem igen. Det känns som att morgonen vi åkte till Bromma var för flera dagar sen. Oh. My. God.

Nu håller ögonen på att trilla ur mig och jag ska sova. Imorgon ska mina första möbler komma från Mio. Oooh. Och pappa tapetserade klart mitt sovrum idag så det har jag att se fram emot imorgon. Joy!

EM om fyra!

Kommentarer
Postat av: Thomas

Lycka till i EM !! :)

2009-06-30 @ 04:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback