"We call them farthållare..."

Jag har aldrig ansett mig ha kiss och bajs-humor. Den enda gång jag minns att det roat mig var när Jackass-gänget kletade ut chokladsås i blöjor som de la i papperskorgar här och var. Sen tog de upp och slickade dem i närheten av folk som stod och köade till korvkioskar eller nåt. (Det var smått genialiskt.)

Hursomhelst. Det visar sig iallafall att jag har prutt-humor. Är det kanske en annan kategori?

Ganska nyligen visades en dokumentär på tv som handlade om folk med "väderspänningar", som de så fint uttryckte det. Det var naturligtvs ett hemskt problem för dem (jag jämför det med folk som kissar på sig liksom, inget roligt i det) men jag kunde inte låta bli att fnittra hysteriskt när jag såg det! De liksom släppte sig - såklart hejdlöst - överallt. Hemma, på gatan, i affären - you name it! Och det var inga ljudlösa fisar direkt. Riktiga brakare var det! Och folk runt omkring blev ju såklart generade/chockade när någon som står bredvid dem och väljer flingor på ICA liksom släpper en äggmök pang bom.
Jag kunde inte sluta skratta.

Jag är förmodligen en hemsk människa.

Kommentarer
Postat av: Korp-Carro

Nej Karro inte hemskt, mänsklig! Jag har en sjuk humor 2.... jag bara döööör av garv när någon ramlar eller blir skrämd!! Sjukt i know... jag garvar bra vid tanken på att skrämma någon...haha.

Postat av: anonym!!

du..mitt sms,är din lag!

2009-06-24 @ 18:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback