Inget och mycket speciellt.

Ja, som ni kan se nedan så är DM över. Eagles slutade med en silvermedalj runt halsen, men resultatet är ingenting jag tänker älta. Jag väljer att istället glädjas över att jag har mina örnar, att de är fantastiska och att vår förening är bäst. Ingen start gick hem utan medalj! Det finns det ingen annan förening i Stockholm som kan säga. Och vad gäller Eagles så vet jag att vi har mer att ge och på SM får vi visa det - precis som förra året.

Idag skulle jag egentligen ha gått på galapremiär efter jobbet men det glömde jag bort imorse så jag hade andra planer på schemat när jag väl påmindes om det. Istället åkte jag på lägenhetsvisning direkt efter jobbet. Vet inte varför, för jag vet fortfarande inte om jag vill flytta, men ändå. Lägenheten var fin!

Nu ska jag se Gossip Girl från igår och sen blir det Project Runway. På torsdag ska Måns (min favvo-Måns) ha releasefest för sitt album. Det är ju nästan så att jag tänker ta mig dit. Och be om ursäkt för svenska folket som röstade så patetiskt (det vill säga inte mest på honom) i lördags.

Toodles.

Kommentarer
Postat av: Coach L

Hälsa Måns från mig! Säg att jag väntar på honom, är en fena på att trösta ;) Ha ha!!

2009-03-17 @ 09:55:26
Postat av: Miras

Men sluta! Alla vet ju att Marie bara finns där som täckmantel för oss. Så jag ska med dig!

2009-03-17 @ 20:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback