Komma hem.

I fredags åkte jag alltså ner till Malmö för DM Södra. Vi hade blivit informerade om att "en liten man med glasögon, vid namn Stig" skulle hämta oss på flyplatsen i Danmark. Han skulle även bära en skylt med "DM Södra" på. Vi kom fram. Ingen Stig, ingen skylt. Efter ett tag började Carro gå runt och fråga alla män om de var Stig. Vi andra stod i en klump och pratade högt om Stiiiiig så att han kanske skulle reagera om han nu somnat någonstans. No luck. Efter några samtal till DM-arrangören hittade vi tillslut Stig. Han hade sin skylt ihoprullad när han greetade mig med en kram. De andra i mitt gäng stod två meter bakom. Sedärja.

Det var en lång dag på lördagen, med tävling från åtta till sex, men jag var ändå hemma safe and sound på lördagskvällen och kunde sova gott (om än en timme mindre).

Idag har jag fått digital-tv installerat, med hjälp av min bror. Kanalerna funkar inte riktigt som de ska så nu måste effing ComHem komma hem (haha) till mig. Det skulle ju förklara deras namn... om nu alla har problem med deras abonnemang.
Förutom digital-tv så åkte jag runt med bror och kollade på bilar. Han köpte till slut en riktig fining. Jag gillade färgen. Kunde inte tillföra så mycket mer än hjälp med den.

Träningen gick bra och kvällen efter den har varit full av planering och fundering. Inget som rör cheer, men typ alla andra betydande delar av mitt liv. Läskiga saker... bleh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback