Snudd på tupp.

Nu är söndagen snart slut. Det innebär måndag imorgon. Det innebär inga fler lediga helger innan april. Det innebär DM nästa helg. Det innebär wow. Om en vecka, vid den här tiden, har vi äntligen DM avklarat. Det vi har väntat på så himla, himla länge. Ah, pure joy.

I fredags satt jag uppe och pratade till tre på natten. Igår hade jag sällskap till tre. Ändå har jag varit uppe med (snudd på) tuppen igår och idag. Lägg därtill på att jag börjar känna mig lite sjuk och resultatet blir att jag är rätt slut i kropp och knopp.

Nu börjar Wipeout. Det verkar vara så sjukt så jag måste nästan titta lite. Det är inget jag tänker följa dock. Sen blir det Gossip Girl. Men först, liiite annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback