Suns over beaches...

Nu har jag precis sett avsnitt 11 av The City. Nog för att jag vet att mycket (allt?) i den serien är efter manus, men jag kan inte släppa det faktum att det faktiskt finns lying och coniving people överallt. Folk som kliver över lik för att få sin vilja igenom och där andras känslor spelar noll roll. Folk som är så falska att de glömmer vad som är sanning. Lowlifes. (Och det sorgliga är att ni finns i mitt liv också.)

Just nu har jag på en dokumentär i bakgrunden. How dirty can I get? tror jag att den heter. Uppenbarligen så är det en man och en kvinna som bestämmer sig för att inte tvätta sig på sex veckor. Alls. De får bara ha typ tre ombytesbyxor och tre tröjor. Men ett par strumpor, och så ingen tvättning, duschning, tandborstning... ingenting. Fint när man gör något för forskning, men alltså... var går gränsen? Usch.

Idag hade jag en helvetesdag på jobbet så ikväll ska jag försöka sova tidigt. Det skulle alltså kunna innebära typ nu? Låter som en plan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback